Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 Polityka Zwrotów i Reklamacji

1. Zwroty Towarów

a. Prawo do Zwrotu

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

b. Warunki Zwrotu

  • Towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym, z oryginalnymi metkami, nieużywany oraz w oryginalnym opakowaniu, o ile to możliwe.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

c. Procedura Zwrotu

  1. W celu odstąpienia od umowy, klient powinien poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres: sklep@minimarketpetsplanet.pl.
  2. Klient powinien odesłać towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy, na adres: Minimarket Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o., Dolna Waleniowa 1, 85-435 Bydgoszcz
  3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

d. Zwrot Płatności

W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

2. Reklamacje Towarów

a. Podstawa Reklamacji

Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar jest wadliwy lub niezgodny z umową. Podstawą do reklamacji mogą być wady fizyczne (uszkodzenia, brakujące części) lub wady prawne.

b. Procedura Reklamacyjna

  1. W celu złożenia reklamacji, klient powinien poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres: sklep@minimarketpetsplanet.pl.
  2. Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz opisem wady na adres: Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o., Dolna Waleniowa 1, 85-435 Bydgoszcz.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.

c. Rozpatrzenie Reklamacji

  • W przypadku uznania reklamacji, towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe, klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pełnej wartości towaru.
  • W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany do klienta z pisemnym uzasadnieniem decyzji.

3. Adres do Zwrotów i Reklamacji

Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o. Dolna Waleniowa 1, 86-435 Bydgoszcz

4. Kontakt

W razie pytań dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@minimarketpetsplanet.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl