



15,00 zł
Cena regularna:
16,99 zł

36,70 zł
Cena regularna:
41,70 zł

15,00 zł
Cena regularna:
16,99 zł

15,00 zł
Cena regularna:
16,99 zł

7,19 zł
Cena regularna:
7,99 zł

7,19 zł
Cena regularna:
7,99 zł

7,19 zł
Cena regularna:
7,99 zł

21,50 zł
Cena regularna:
25,00 zł

7,19 zł
Cena regularna:
7,99 zł

27,00 zł
Cena regularna:
31,00 zł

7,19 zł
Cena regularna:
7,99 zł

27,00 zł
Cena regularna:
30,00 zł

Polityka Zwrotów i Reklamacji
1. Zwroty Towarów
a. Prawo do Zwrotu
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
b. Warunki Zwrotu
- Towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym, z oryginalnymi metkami, nieużywany oraz w oryginalnym opakowaniu, o ile to możliwe.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
c. Procedura Zwrotu
- W celu odstąpienia od umowy, klient powinien poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres: sklep@minimarketpetsplanet.pl.
- Klient powinien odesłać towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy, na adres: Minimarket Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o., Dolna Waleniowa 1, 85-435 Bydgoszcz
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
d. Zwrot Płatności
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
2. Reklamacje Towarów
a. Podstawa Reklamacji
Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar jest wadliwy lub niezgodny z umową. Podstawą do reklamacji mogą być wady fizyczne (uszkodzenia, brakujące części) lub wady prawne.
b. Procedura Reklamacyjna
- W celu złożenia reklamacji, klient powinien poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres: sklep@minimarketpetsplanet.pl.
- Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz opisem wady na adres: Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o., Dolna Waleniowa 1, 85-435 Bydgoszcz.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
c. Rozpatrzenie Reklamacji
- W przypadku uznania reklamacji, towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe, klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pełnej wartości towaru.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany do klienta z pisemnym uzasadnieniem decyzji.
3. Adres do Zwrotów i Reklamacji
Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o. Dolna Waleniowa 1, 86-435 Bydgoszcz
4. Kontakt
W razie pytań dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@minimarketpetsplanet.pl