Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
b. Warunki Zwrotu
Towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym, z oryginalnymi metkami, nieużywany oraz w oryginalnym opakowaniu, o ile to możliwe.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
c. Procedura Zwrotu
W celu odstąpienia od umowy, klient powinien poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres: sklep@minimarketpetsplanet.pl.
Klient powinien odesłać towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy, na adres: Minimarket Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o., Dolna Waleniowa 1, 85-435 Bydgoszcz
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
d. Zwrot Płatności
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
2. Reklamacje Towarów
a. Podstawa Reklamacji
Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar jest wadliwy lub niezgodny z umową. Podstawą do reklamacji mogą być wady fizyczne (uszkodzenia, brakujące części) lub wady prawne.
b. Procedura Reklamacyjna
W celu złożenia reklamacji, klient powinien poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą elektroniczną na adres: sklep@minimarketpetsplanet.pl.
Klient powinien dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu oraz opisem wady na adres: Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o., Dolna Waleniowa 1, 85-435 Bydgoszcz.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną.
c. Rozpatrzenie Reklamacji
W przypadku uznania reklamacji, towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe, klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu pełnej wartości towaru.
W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany do klienta z pisemnym uzasadnieniem decyzji.
3. Adres do Zwrotów i Reklamacji
Pets Planet LOVEPET GROUP Sp. z o.o. Dolna Waleniowa 1, 86-435 Bydgoszcz
4. Kontakt
W razie pytań dotyczących zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@minimarketpetsplanet.pl
Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.
Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania plików, umieszczanych przez nas i zewnętrznych usługodawców, których usługi dodaliśmy do naszej strony.
Są to dane informatyczne zapisywane i przechowywane przez przeglądarkę, które są wymagane do prawidłowego działania sklepu internetowego. Zwykle są instalowane dopiero w odpowiedzi na Twoje działania, takie jak: określenie ustawień prywatności, dodanie produktu do koszyka, logowanie, wybór metod płatności i punktów odbioru. Możesz ustawić swoją przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała Cię o tych plikach, ale zablokowanie ich uniemożliwi działanie strony. Niezbędne pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych, pozwalających na identyfikację tożsamości.
Umożliwiają nam personalizację strony i zapamiętywanie wybranych wcześniej ustawień. Mogą być ustawione przez nas lub przez zewnętrznych usługodawców, w przypadku, gdy rozszerzymy funkcjonalność naszego sklepu o różne dodatki i integracje. Odrzucenie tych plików nie wpłynie na poprawność działania sklepu, ale niektóre przydatne funkcje będą dla Ciebie niedostępne.
Pozwalają na liczenie wizyt i źródeł ruchu. Dzięki temu możemy analizować sposoby poruszania po naszej stronie i poprawiać jej wydajność. Możemy również sprawdzać popularność naszych produktów i udoskonalać ofertę. Zebrane dane są w pełni anonimowe i nie pozwalają na identyfikację konkretnych użytkowników. Jeśli nie zezwolisz na te pliki, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedzasz naszą witrynę i nie będziemy mogli poprosić Cię o wyrażenie opinii o zakupach.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Pozwalają na lepsze dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań oraz promowanie naszych produktów na innych stronach, które odwiedzasz. Pliki marketingowe nie przechowują danych osobowych. Opierają się na unikalnej identyfikacji Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na ich wykorzystanie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale nie będą personalizowane na podstawie danych z plików cookie.